2010. november 4., csütörtök

39. FEJEZET

39. Fejezet


Kristen szemszöge

Nem rángatott, nem erőszakoskodott velem, mégis mentem utána. Amit ugyanis mondott az egyszerűen hihetetlen, és ennek utána akartam járni! Azt mondta, tud bizonyítékot mutatni és mondani is rá, csak a házban túl veszélyes volt, ezért megyek vele.
Besötétedett, mire odaértünk.
- Megérkeztünk! - mondta.
- Hova? Nincs itt semmi! - mondtam és fintorogva körbenéztem.
- Ide! - majd a szikla felé nyúlt és csinált valamit, amitől a szikla megmozdult, és egy barlang szerűség tárult elénk.
- Hűha! - néztem egy nagyot, majd előre indultam.
Korom sötét volt, semmit sem láttam.
- Nem látok semmit! - panaszkodtam.
- Akkor ne emberi szemmel, hanem farkas szemmel nézd! - mondta, mire megálltam és elém lépett. - Próbáld meg használni a farkas képességeidet ember alakban! Elég nehéz, de meg tudod csinálni!
Bambán néztem rá, mire biztatást láttam a szemében.
- Na jó, megpróbálom! - mondtam és behunytam a szemem. Próbáltam elképzelni, hogy farkas vagyok, és úgy hasítok keresztül az erdőn, és mikor már éreztem magamban a farkast, kinyitottam a szemem. És bevált! Láttam az alagutat, ahol álltunk, és az előttem lévő Dereket is!
- Sikerült! Megcsináltam! - örvendeztem, minek hatására elmosolyodott.
- Mondtam, hogy sikerülni fog! - és hírtelen átölelt.
Váratlanul ért a reakciója! Még sose láttam ilyennek, igaz még sose találkoztam vele, de mindig csak rosszakat hallottam róla! Pedig tud kedves is lenni, és nagyon jó fej, bár lehet, hogy csak azért ilyen velem, mert megvan az oka, amit már én is ismerek! Mindenesetre jólesett a kitörése és visszaöleltem.
Majd elengedtük egymást és továbbmentünk.

Ahogy beljebb értünk, egyre világosabb lett, de minden vörösben pompázott. Mindenhol sziklahegyek voltak, amin farkasok és emberek működtek együtt. Ez volt hát a démonok világa!
Nem álltunk meg sehol, csak mentünk egyenesen Derek ,,irodájába". Ott ahogy bementem, leültem az íróasztallal szemben lévő székbe és körülnéztem míg ő az iratai között kutatott. A falak a barlangban lévő sziklák voltak, rajtuk mindenféle képekkel. A szék és az íróasztal alatt egy kerek-vörös szőnyeg volt, amit semmilyen minta sem díszített. Az asztalon pedig a szokásos dolgok foglaltak helyet: egy írószer készlet matricás jegyzettömbbel, egy bögre kávé, ami már kihűlt, papírok egy kupacban és ráadásnak egy kis kosár gyümölcs.
- Meg is van! - fordult felém és a kezembe nyomta az iratokkal és képekkel teli dokumentumot.

Joany szemszöge

Teljesen ki voltam merülve, csak ültem a sarokba és vártam valami csodára, mikor hallottam, hogy megjött valaki. Kinyílt a szikla és két ember ment keresztül a termen, amit egy, a cellámon lévő kicsi lyukból láttam. De az emberek formáját nem tudtam kivenni. Csak annyit láttam belőlük, amennyit el tudtam kapni egy pillanatban, egy vörös fénycsóvában. Egy fiú ment elől, mögötte pedig egy lány. Miután eltűntek a szemem elől, visszaültem előző helyemre és gondolkodtam: Vajon ki lehet a lány? Meg fognak találni? Láthatom még Matt-et? Mit akar tőlem Derek?...és hasonló kérdések fogalmazódnak meg bennem, mikor megint nyílt a szikla ajtó. Odasiettem a kukucskálómhoz, és most egy csapat fiút láttam bejönni. Ők meg mit kerestek kint? Nem is hallottam, mikor kimentek. Tűnődtem, és egyre jobban érdekelt, hogy mi történt, mitől van ilyen nagy mozgás. De nem tudtam megkérdezni senkitől!

Adam szemszöge

Nem tudtuk, Kristen hova tűnt, és hogy miért futamodtak meg támadóink. Ez a helyzet egyre furcsább! Ráadásul nem éreztem semmilyen idegen szagot, csak a süti illatát, amit biztos azelőtt sütött, mielőtt elrabolták. Ez a legbosszantóbb! A süti illata tölti be az egész teret, miatta nem érzem a betolakodót!
- Ennek semmi értelme! Már találtunk volna valamilyen nyomot, ha lenne! - idegeskedett David, miután már harmadjára néztük át a házat valami nyom után.
- Akkor hogy vitte el? Ha Kristen ellenállt, akkor kell lennie valaminek, amit még nem vettünk észre! - mondtam.
- És mi van, ha nem ellenszegült? - szólalt meg Taylor, mire mindenki figyelme rá terelődött - Mármint mi van, ha felvette David alakját és úgy vette rá, hogy elmenjen vele!? Hisz tudjátok milyen!
- Csak azt nem értem, minek kellett neki Kristen is! Ha zsarolás céljából, akkor már ott van neki Joany! - mondta Joe. Ezen érdemes eltöprengeni! Minek neki két túsz?
- És ne felejtsük el Pault és Angelát se! Ők is eltűntek! Szerintetek őket is Derek rabolta el? - kérdezte Matt.
- Elég valószínű! - mondtam. - De ma már nem tudunk mit tenni, a sötétben meg se találnánk őket, ráadásul biztos, hogy már a rejtekhelyükön vannak! Azt meg nem tudjuk, hol van! És holnap az újoncokkal folytathatjuk a keresést!

1 megjegyzés:

  1. Szia hát hallod nagyon bonyolítod a történetedet hogy újra kezdtem olvasni trükkös vagy nagyon ,de még így se értek minden úgy hogy gyorsan hozd az ujjat mert most már kezd idegesíteni hogy mi lesz a folytatás meg hogy minden a helyére kerüljön a történetbe

    VálaszTörlés