2010. augusztus 2., hétfő

Díj

Köszönöm Nikinek ezt a díjat!!!

Feltételek:

  1. Tedd ki a logót az oldaladra!
  2. Válaszd ki a kedvenc kommentelőd és tedd ki a kedvenc kommentedet tőle!
  3. Értesítsd őt a díjáról!
  4. Küld tovább 5 embernek, hogy ők is kiválaszthassák a kedvencüket!
  5. Haggyj náluk megjegyzést!

A kedvenc kommentelőm: sanyi! Ő kitaróan írja a kommenteket, amiért nagyon hálás vagyok, és örülök, hogy tetszik a történetem! Nagyon tetszenek a komijai abban, hogy nemcsak egy sort ír, amiben annyit mond, hogy:,,nagyon tetszik a történeted, így tovább" hanem leírja, hogy mi tetszett benne neki, és a végére mindig oda teszi, hogy legyen jó hetem/napom/nyaram/stb., ez kedves gesztus tőle! Köszi!


És a kedvenc kommentem tőle:
Szia vaó nagyon jó lett lány alfa mi ,de tetszik egyen jogúság ,tényleg senki történetében nem olvastam lány alfáról ez tetszik legyen szép a heteted

Akiknek továbbadom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése