2010. május 11., kedd

Díj


SZABÁLYOK:
  1. Tedd ki a díjat a blogodban!
  2. Meg kell nevezned, hogy kitől kaptad a díjat, és linkeld ki az oldalát!
  3. Egy embernek adhatod tovább, és válaszolj az alábbi kérdésekre:
    - Honnan ismered?
    - Miért neki adod a díjat? c.
    mitől egyedi az ő története,
    mi fogott meg benne?
  4. Linkeld ki annak az oldalát, akinek adod!
  5. Értesítsd az érintettet!


2.Ezt a díjat Nikitől kaptam, és nagyon szépen köszönöm neki! :D Vele már nagyon régóta barátnők vagyunk, és mikor elkezdte a blogját csinálni, akkor döntöttem úgy, hogy én is megpróbálom! Mindig segít, ha kérek valamit, és ezért nagyon hálás vagyok! Kezdetektől fogva rendszeres olvasója vagyok, és mindig alig várom a kövi fejezetet! És mégegyszer köszönöm a díjat! :D
http.://baratsagbolszerelem.blogspot.com

3.A díjat Ivcsinek és Csillának adnám tovább. Mikor elkezdtem a blogomat, akkor találtam az övéjükre és rendszeres olvasójuk lettem. Nagyon tetszik a történetük, főleg mert egy valós történetet alakítanak át érdekessé! Lenyűgöző, hogy ismert szereplőket látok bennük másként! És ezzel olyan, mintha személyesen ismerték volna meg őket és ezt akarják nekünk, az olvasóknak továbbadni! Ezért szeretném nekik továbbadni!

4.http://igaz-szerelem.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése